Capusorul acoperit…de soare nu e “lovit”!

A venit VARA! Slava Domnului ne bucuram de caldura, zile mai lungi si de o altfel de energie in aer. Razele soarelui ne dau o nota de optimism in fiecare zi, iar pe cei mici ii acompaniaza si le da mai multa pofta de joaca in aer liber.

Pe cat de prietenos, pe atat de periculos mai este soarele asta. Pentru a trece cu bine peste zilele de vara trebuie sa avem grija ca piticii sa fie hidratati corespunzator, sa aiba hainute deschise la culoare si din materiale naturale, sa aplicam crema cu factor de protectie 50 inainte de fiecare iesire pe timpul zilei si evident sa acoperim capul cu sepcute, palariute sau orice alte derivate.

Poate ca cei micuti nu vor protesta prea tare sa-si simta capsorul acoperit, dar al meu A.R., la cele 16 luni implinite, a avut o perioada in care nici prin gand nu ii trecea sa poarte ceva pe cap.

Atunci mi s-a activat senzorul de “pericol”! “Ce ma fac eu cu el la mare, daca nu vrea sa poarte palariuta?! TREBUIE sa gasesc o solutie!” 

Zis si facut! M-am gandit sa incepem sa invatam lectia inca de acasa. Am scos din raft toate sepcutele si palariutele din dotare si am inceput parada modei in fata oglinzii. L-am probat cu toate si i-am aratat de fiecare data cat de frumos ii stau pe capusor. Am trecut apoi la membrii familiei, care pe rand au incercat accesoriile vestimentare ale lui A.R. pentru a le urma exemplul. 😂

Evident, s-a lasat cu greu, dar important este sa nu cedezi. La fiecare aruncare a sepcutei pe jos, hop, mami o punea la loc pe cap…pana cand probabil s-a plictisit ca mami sa tot faca aceeasi miscare si a inceput sa o mai lase si pe cap.

Azi asa, maine asa, si uite ca strategia a dat roade. Dupa ce vreo cateva zile am purtat sepcute in casa, a venit vremea sa le purtam cuminti si atunci cand iesim afara.

“Supermami” a salvat inca o data ziua! 😂

Leave a Reply

